O co chodzi? Zapraszam w moje światy. 1 post = 1 świat.  Stronka to zbiór moich tekstów z fantazji z różnych lat. Bardzo różnych - krótkich, długich, mądrawych, głupawych, dla dzieci, dla starców, wydanych, może kiedyś wydanych, na szczęście nie wydanych. Niektóre poilustrowałem, albo pokomponowałem, zrobiłem z tektury, z plasteliny, albo przeżyłem. Jestem tekściarz, lubię wymyślać i pisać. Będę tu dodawał nowości jak napiszę i starocie jak znajdę. Na razie pierwsze czterdzieści. W postach są linki do wydawnictw, do tekstów, lub do ich fragmentów, lub że wyślę na życzenie (za darmo). Ale proszę nie kraść. Żeby nie katować porobiłem uprzedzające opisy. Jakby ktoś chciał, potrzebował coś wspólnie - jestem chętny (dużo pomysłów, różne formy). Pozdrawiam! Paweł Śmiałek: safandula@wp.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz